CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Isnin, 19 Mei 2014

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Assalamualaikum dan salam sejahtera..
Lamanya x buka blog.memang tak berkesempatan nk buka dan updated blog..tetiba hari ni mood rajin datang melanda di saat waktu senggang ini dan tergerak hati nk updated blog..
Sajalah kat sini aku nk coret pengalaman bekerja aku. Dulu masa aku bekerja di Mahkamah Syariah.kje aku duduk jek kat tempat.walaupun byk keje jgk..tp guna sistem dan hanya statik kat tempt.yang pasti depan depan komputer..
Tapi sejak aku berpindah ke Pejabat Tanah dan galian ni totally keje aku berubah..betul-betul lawan arah jam..uhuks..selama 5 tahun ++ aku dh dibudayakan kerja relaks...tetiba aku msuk tmpt yang wah...wow..super duper renyah(betul ke ayat aku ni)belasah jelah...macam kejutan jugak lah.. makan 2-3 bulan jgk aku nk sesuaikan dengan diri aku yang dh bertahun2 kumpul lemak ni..alhamdulillah x sia-sia aku bt keputusan untuk berpindah ke jabatan lain. cube bayangkan kalau aku dh tua bru aku di tukarkan atau aku bertukar tmpt lain..gamaknya memang x terkejar aku..dh biasa duk senang lenang..tetiba dpt kje banyak n smua nk cepat.di tambah pula keje bukan shaja dekat tempt sendiri.sebaliknya kene pegi dari unit ke unit untuk selesaikan kerja-kerja aku.mmg x menang tangan n betul2 kejutan.dapat2 plak aku sorg je kerani kat unit aku ni.lg lah terkejut-terkejut. apa-apa pun syukur alhamdulillah..aku sangat2 bersyukur.baru terasa segala titik peluh aku ni berkat..hahaha..boleh ke?boleh lah...
Yang paling aku suka pengalaman baru aku ni.banyak sangat benda baru yang aku kene belajar.walaupun aku sibuk.tp aku suka..sangat2 suka.yang penting walaupun penat berat aku makin naik...naik...dan naik...tu maknanya apa?aku bahagia...
Yup...betul..aku sangat bahagia..syukur ya allah...aku akan sentiasa bersemangat untuk belajar benda baru.dan aku sangat menghargai pengalaman baru aku ini.
dapat pula bos-bos dan bos..kenapa banyak bos sebab aku ade 3 bos.sorg juruteknik yang sangat2 baik..bagus. Apa yang aku x tahu banyak yang dorang ajar.yang penting bekerja macam dalam 1 keluarga tanpa perasaan iri hari.
Ermm setakat tu jelah yang aku nk updated tentang diri aku. Doakan kejayaan aku dunia dan akhirat..

1 ulasan:

  1. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

    Oh ya, di sana anda bisa dengan bebas mendowload music, foto-foto, video dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    BalasPadam